czwartek, 10 listopada 2011

Witam

Witam wszystkich jestem tu gościnnie i będziecie na mnie skazani co najmniej przez najbliższy miesiąc.
Zostałem poproszony przez chłopaków prowadzących ten serwis o pomęczenie was moimi typami,układ jest na zasadzie coś ala programu partnerskiego ja wam typy ,a administratorzy mi reklamę,a skoro przy niej jesteśmy to na pewno zauważyliście już banery reklamowe nowatorskiego sposobu nauczania języka angielskiego.Jest to system robiący w zawrotnym tępie furore na całym świecie ,teraz doszedł do Polski więc jak ktoś czuje potrzebę bardzo szybko nauczyć się języka i do tego we własnym domu i do tego za porównywalnie bardzo małe pieniądze to zapraszam kliknijcie w baner na tej stronie,a on was juz przekierunkuje.
Dobra koniec pieprzenia o marketingu,co do moich typów i podejścia do typowania;
1.Liczy się dla mnie zysk długoterminowy nie skuteczność tylko czysty zysk! Zawsze będę wam pisał za ile gram (1/10) i się z tego na bieżąco rozliczał ile jestem na plus/minus
2.Jak się zdecydujecie grać moje typy zawsze trzymajcie się stawki jaką wam pisze!!! To bardzo ważne!
3.Wtopy się zdarzają wszystkim i to najlepszym typerom na świecie i to często DLATEGO TRZYMAJCIE SIĘ STAWEK! Pamiętajcie liczy się ZYSK nie skuteczność!
4 Co do samych typów to będą z różnych bajek na pewno dużo piłki nożnej i hokeja lecz nie tylko...
Dzisiejszy dzień sobie ja odpuszczam,wojne z bucami rozpoczynam od jutra!
...może admini się pokuszą jeszcze dzisiaj o jakąś analizę tego nie wiem...
...więc zapraszam do ich śledzenia i zarabiania
$O.R$

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.